Як оформити та подати заявку для участі у програмі "Енергодім" - дієвому інструменті в енергомодернізації житла

20 січня 2022

 
Якщо ви хочете заощаджувати кошти за енергоносії та при цьому жити у комфорті варто невідкладно почати з енергомодернізації власного житла.
 
У цьому допоможе дієвий інструмент - програма “Енергодім”, за якою ви можете отримати левову частку відшкодування витрат на термореновацію будинку.
 
Оформити та подати заявку на участь у Програмі можна у кілька способів:
 
Через будь-яке відділення банку-партнера Фонду енергоефективності: Укргазбанк, Кредобанк, ПриватБанк та Ощадбанк: https://eefund.org.ua/banki-partnery
 
Для цього обираєте зручний для вас банк із вищезазначених, відкриваєте у ньому рахунок, оформлюєте та надсилайте заявку. Допомогти з оформленням заявки можуть регіональні радники IFC у вашій області.
Контакти радників тут: http://bit.ly/3hhbE72
 
Також ви можете звернутися за консультацією за телефоном підтримки: (044) 222 95 90 або написати на пошту Фонду_ЕЕ info\support@eefund.org.ua.
 
Онлайн, через веб-портал електронних послуг: https://portal.energodim.org/.
 
Другий варіант дозволить спростити процес подачі документів, уникнути низки типових помилок та скоротить час надходження документів до Фонду.
 
Якщо ви вирішили обрати цей спосіб, ця інформація для вас.
 
Можливість подати заявку на участь онлайн надається у персональному електронному кабінеті заявника через веб-портал електронних послуг - https://portal.energodim.org/.
 
Перед тим, як почати роботу в кабінеті, ознайомтеся з ІНСТРУКЦІЄЮ КОРИСТУВАЧА, що містить детальний опис дій ОСББ за посиланням: https://bit.ly/3zYd2mU. Це необхідно для того, щоб коректно створити заявку на участь та на часткове відшкодування вартості попереднього енергоаудиту.
 
Для роботи у е-кабінеті вам знадобиться кваліфікований електронний підпис (КЕП) та документи, необхідні для формування заявки.
 
❓ЧИ Є ПОДАННЯ ЗАЯВКИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ОБОВ'ЯЗКОВИМ?
Використання онлайн платформи НЕ є обов'язковим. У ОСББ залишається можливість подавати заявки офлайн через обраний банк-партнер.
 
❓ЧИ ТРЕБА ПОДАВАТИ ЗАЯВКУ І В ПАПЕРОВОМУ ВИГЛЯДІ?
Якщо ОСББ обирає онлайн варіант подання заявки, надсилати документи до Фонду в паперовому вигляді не потрібно.
 
❓ХТО МОЖЕ ДОПОМОГТИ У РОБОТІ З ЕЛЕКТРОННИМ КАБІНЕТОМ?
 
Якщо у вас виникли питання щодо функціонування електронного кабінету та оформлення заявки онлайн зверніться за телефоном підтримки: (044) 222 95 90 або напишіть на пошту Фонду_ЕЕ info\support@eefund.org.ua.
 
Також ви можете отримати безкоштовні консультації від регіонального радника IFC у вашій області. Контакти радників тут: http://bit.ly/3hhbE72.
 
Детальніше про можливості е-кабінету та механізм подання заявки читайте у статті: https://bit.ly/2WVyXx1.